1. 8. 2017

Šumperk, noční rozhledy z radniční věže

22. října 2011


Pro dnešek uspořádala šumperská radnice dosud neviděnou akci. Umožnila vyhlídku z radniční věže v netradičních hodinách od 17-22h. Vzhledem k tomu, že o opakování podobné možnosti se zatím neví a ani na turistickém infocentru pod radnicí mi o tom nebyli schopni nic víc říct, nenechal jsem si tento zážitek ujít. Včera jsem si byl venku očíhnout kdy bude na focení nejlepší světlo, takže k radnici jsem dorazil ve správný čas. Možná trochu dřív než bylo nutné, ale lepší dříve než později. Vyplázl jsem dvacet ká-čé a za chvíli už se výtahem vezl nahoru. Vystoupit se musí ve třetím patře a zbytek dojít, je to pár schodů. Když jsem dorazil na ochoz věže, bylo pořád ještě dost šero a pouliční lampy nesvítily. Věděl jsem ale, že do správného okamžiku zbývá něco kolem patnácti minut. Stačilo chvilku počkat.


A pak konečně přišla hodina H, minuta M a vteřina V. Neměl jsem stativ (na úzkém ochoze by byl stejně k ničemu), tak jsem musel fotit z ruky na vyšší citlivosti. Fotky proto trochu šumí, ale to je daň za podmínky. Lidí nebylo nahoře nijak moc. Dá se předpokládat, že začali přibývat s houstnoucí tmou, ale to už nezjistím. Já jsem někdy kolem půl sedmé pelášil zpátky domů.

 Fotoalbum

Žádné komentáře:

Okomentovat