18. 9. 2017

Procházka nad Šumperk s Panasonicem (odkaz na fotky)

Nedávno mi umřel olympusí objektiv na trojce penovi. Zkoušel jsem ho vzkřísit, leč marně. Pochopitelně je už mimo záruku, oprava by vyšla neúnosně draho. Zkrátka jsem se musel smířit s jeho definitivním odchodem. No jo, ale čím budu fotit? Kupovat úplně nový objektiv nemůžu, na to nemám prachy. A tak jsem se vrhl na bazar. Po výborných recenzích jsem nakonec zvolil Panasonic Lumix 12-32 mm f/3,5-5,6 Asph. Mega O.I.S. Ohniskový rozsah má sice o něco menší než můj starý M.Zuiko 14-42, ale vedle toho sliboval lepší výsledky a trošku širší záběr. Podařilo se mi jej za rozumný peníz koupit a hned jak dorazil, bylo třeba jej vyzkoušet v terénu. K tomu posloužila přibližně hodinová procházka za město. Test odhalil mnohé a vedle toho jsem se po čase trochu vyvenčil.


Popisovat celou trasu tady nebudu. Mimošumperským by to stejně nic neřeklo a Šumperáci si ji odvodí z fotek. A vlastně kvůli fotkám smolím tento příspěvek. Na ukázku jsem do článku přidal pouze čtyři, ovšem kdo má zájem, může níže kliknout na odkaz do alba na Rajčeti, kde najde všechny. Na pár hodin se v šedi posledních dní objevilo slunce, tož snad potěší všechny mi podobné, kdož v mlze a podzimním nečase trpíme.

 Rajče

2 komentáře:

  1. Zdá se, že volba byla dobrá, fotky se mi líbí, a tak už se těším na další cestování. Přeji hezké dny a pohodu.Mirkaw.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Má svoje menší mouchy, ale jinak spokojenost :-) Děkuji a přeji pěkný večer

      Vymazat